مصوبه شماره ۱ جلسه شماره ۳۴۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص به روزرسانی موضوع جدول تعرفه ارایه خدمات موضوع بند (پ) ماده (۶۷) قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۰ـ۱۳۹۶)
تاریخ تصویب:
1402/09/11
جزئیات متن قانون
شماره ۱۰۰/۴۸۶۶۰ ۱۴۰۲/۸/۱۴
به پیوست تصویر مصوبه شماره ۱ جلسه شماره ۳۴۹ مورخ ۱۴۰۲/۷/۳۰ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با موضوع “به روزرسانی مصوبه شماره ۲ جلسه شماره ۳۱۲ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ موضوع جدول تعرفه ارایه خدمات موضوع بند (پ) ماده (۶۷) قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۰ـ۱۳۹۶)” ابلاغ می شود.
دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ـ امیر لاجوردی
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مصوبه شماره ۱ جلسه شماره ۳۴۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۳۴۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ با توجه به افزایش هزینه های جاری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و پیشنهاد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و بهمنظور افزایش کیفیت ارایه خدمات در دفاتر مذکور، مدل تعرفهگذاری خدمات قابل ارایه در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطی و فناوری اطلاعات ( ICT ) روستایی بهشرح زیر بهروز رسانی شد.
ماده۱ـ تعرفههای خدمات موضوع بند (پ) ماده (۶۷) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بر اساس شناسنامه خدمت مورد تایید سازمان اداری و استخدامی کشور در چارچوب جدول زیر و توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعیین میشود:
…
ماده۲ـ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موظف است شش ماه پس از اجرای این مصوبه گزارشی از نتایج اجرای مصوبه را به کمیسیون ارایه کند؛ ماده۳ـ در صورتیکه ارایه خدمات مستلزم هزینههای قانونی دیگری باشد، با تایید سازمان از مشترک دریافت میشود؛
ماده۴ـ تفسیر مفاد این مصوبه صرفاً با کمیسیون است؛
ماده۵ ـ این مصوبه از تاریخ ابلاغ لازم الاجرا بوده و جایگزین مصوبه شماره ۲ جلسه شماره ۳۱۲ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات می شود.
[۱] اطلاعات عمومی عبارت است از اطلاعات مربوط به مشخصات فردی، نشانی (اعم از فیزیکی و الکترونیکی ) و شماره تلفن های متقاضی؛
[۲] اطلاعات تخصصی اطلاعات واحد( Unique ) همانند کدملی، کدپستی، پلاک خودرو، شماره پروانه ساختمانی وشماره اشتراک است که با ثبت آن در سامانه ارایه دهنده سایر اطلاعات مرتبط با متقاضی خدمت بازیابی میشود؛
۳ Combo box;
[۴] تطبیق هویت متقاضی خدمت از جمله کارت ملی و یا شناسنامه با متقاضی؛
[۵] بررسی مدارک همچون وکالت نامه و سند مالکیت.