17 تا از برترین پلتفرم های خرید زنده در دوره بسترهای خرید پخش زنده Livestream Shopping
- بامبوزر
Bambuser یک شرکت جهانی SaaS است که در سوئد مستقر است. تمرکز آن – پخش زنده ویدئویی تعاملی است. طبق وب سایت آنها، میانگین افزودنی به سبد خرید آنها 31٪ است، در حالی که تعامل چت آن 24٪ است.
آنها دو بسته اصلی را ارائه می دهند: یک به چند و یک به یک. راه حل یک به چند با هر پلتفرم تجارت الکترونیک ادغام می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کد را جاسازی کنید و لیست محصولات خود را همگام کنید.
برای تماسهای ویدیویی خصوصی و قابل خرید، میتوانید بسته یک به یک آن را بررسی کنید. به این ترتیب مشتریان شما می توانند در زمان واقعی خرید کنند و روی صفحه با یک نماینده خاص چت کنند.
با این حال، اگر به طور خاص به دنبال یک برنامه هستید، برنامه اندروید برای استریم هنوز در مرحله بتا است و تعدادی از ویژگیها هنوز در آن گنجانده نشدهاند. بنابراین، برای تجربه کامل استریم بهتر است از برنامه برای iOS استفاده کنید.
ویژگی های کلیدی عبارتند از:
- طراحی پخش کننده سفارشی
- میزبانی دوگانه
- تقسیم صفحه
- قیمت گذاری: سه طرح قیمت گذاری وجود دارد: Lite، Standard و Enterprise. قیمت در صورت درخواست موجود است.
- NTWRK
NTWRK یک پلتفرم خرید ویدیویی(Livestream Shopping) برای اولین بار در موبایل است که میتوانید از آن برای ایجاد یک رویداد خرید پخش مستقیم استفاده کنید. این تجارت را با سرگرمی ترکیب می کند تا خریداران بین المللی بتوانند به محصولات برندها و هنرمندانی که در سراسر جهان شناخته شده هستند دسترسی داشته باشند.
اگر می خواهید در NTWRK بفروشید، باید درخواست دهید. همه برنامه ها باید ابتدا توسط متصدیان آنها بررسی شوند. در کل، بسیار منحصر به فرد است. بنابراین، اگر انحصار بخشی از نام تجاری شما است، این یک راه حل بالقوه خرید برای بررسی است.
- آمازون لایو
برنامه Amazon Live Creator یک برنامه پخش زنده رایگان Livestream Shopping است که برندها و تأثیرگذارانی را که میخواهند با خریداران در زمان واقعی تعامل داشته باشند، هدف گرفته است. این به صورت رایگان برای فروشندگان حرفه ای ایالات متحده که در ثبت نام تجاری آمازون ثبت شده اند، فروشندگان آمازون تایید شده در ایالات متحده و نفوذگران آمازون با ویترین های اینفلوئنسر فعال در دسترس است.
اگر واجد شرایط هستید، میتواند راهی عالی برای تعامل با خریدارانتان در زمان واقعی از طریق پخشهای زنده تعاملی باشد. هر زمان که زنده باشید، فالوورهای شما از طریق اپلیکیشن خرید موبایلی آمازون مطلع خواهند شد. اگرچه، متأسفانه، در حال حاضر فقط برای دستگاه های iOS در دسترس است.
ویژگی های کلیدی عبارتند از:
- برجسته سازی محصول
- تبلیغات زنده
- چت کنید
- فیس بوک خرید زنده Livestream Shopping
در اواخر سال 2021، فیس بوک آزمایشی از خرید زنده برای سازندگان انجام داد. در حالی که پلتفرم قبلاً خرید زنده Livestream Shopping را ارائه میکرد، هدف این ویژگی جدید ایجاد همکاری بین سازندگان و مارکها یکپارچهتر است.
بنابراین، اگر یک صفحه فیس بوک دارید، می توانید از خرید زنده Livestream Shopping در فیس بوک نیز برای ارتباط مستقیم با مخاطبان خود و فروش اقلام استفاده کنید. به طور خلاصه، در حین نمایش و نمایش محصولات خود، پخش زنده خواهید داشت. با این حال، یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که شما فقط می توانید یک محصول را در یک زمان ارائه دهید.
- خرید زنده اینستاگرام
در سپتامبر 2021، اینستاگرام اعلام کرد که مشاغل ایالات متحده با پرداخت در اینستاگرام اکنون می توانند از مزایای فروش در پخش زنده Livestream Shopping استفاده کنند. این ویژگی جدید به کسبوکارهای منتخب امکان میدهد محصولات خود را مستقیماً از طریق اپلیکیشن بفروشند. آنها همچنین می توانند از آن برای تعامل با بینندگان خود در زمان واقعی استفاده کنند و ویدیوها را ذخیره کنند تا خریداران بتوانند محصولات ویژه را حتی پس از پایان پخش زنده خریداری کنند.
- مقیاس زنده
Livescale که مورد اعتماد و محبوبیت برندهایی مانند Dermalogica، Lancôme، و Paco Rabanne است، راه حل های خرید زنده Livestream Shopping را برای تجارت الکترونیک و مارک های خرده فروشی ارائه می دهد. به لطف تسویهحساب پرسرعت ارائه شده، خریداران میتوانند بدون ترک تجربه، خرید خود را در سه مرحله تکمیل کنند.
برای مثال، با کمک راهحل برچسب سفید Livescale، Lancôme میتواند با Chiara Ferragni، یکی از تأثیرگذاران برجسته مد ، و Anna Della Russo، نماد مد و مدیر خلاق Vogue Japan، شریک شود تا اولین تجربه خرید زنده ایتالیا را ارائه دهد. این رویداد 200000 نظر و لایک و بیش از 45000 بیننده زنده ایجاد کرد.
ویژگی های کلیدی عبارتند از:
خرید درون ویدیویی
تجربه کاملاً مارک دار
کنترل پنل مدیریت برند
چت
تجزیه و تحلیل زمان واقعی
- ShopShops
ShopShops که در سال 2016 تأسیس شد، یک برنامه خرید بینالمللی است که لذت خرید حضوری را از طریق ویدیوی پخش زنده Livestream Shopping تکرار میکند. با آن، فروشندگان میزبان می توانند فالوورهای خود را افزایش دهند، در حالی که خریداران می توانند محصولات و معاملات جالب مد، غذا، و زیبایی را مرور کنند. علاوه بر این، به لطف ماهیت تعاملی آن، خریداران میتوانند در زمان واقعی درباره مواردی مانند مواد، رنگ و تناسب برای تجربه مشتری بهتر سؤال بپرسند. تا به امروز، آنها میزبان نمایش هایی با بیش از 1000 شریک بوده اند که شامل تعدادی از برندهای بزرگ در صنعت مد مانند گوچی و جیمی چو می شود.
- TalkShopLive
طبق وب سایت آنها، آنها اولین پلتفرم آنلاین را برای پخش زنده Livestream Shopping و نمایش های خرید خانگی با تجربه خرید داخلی ایجاد کرده اند. با برنامه TSL Seller iOS آنها، می توانید از طریق دسکتاپ خود به صورت زنده پخش Livestream Shopping کنید و از قدرت داستان سرایی برای برجسته کردن ویژگی های منحصر به فرد محصولات آنلاین خود استفاده کنید.
طیف گسترده ای از ابزارهای مدرن را ارائه می دهد که به شما کمک می کند نفوذ برند خود را افزایش دهید و فروش را به حداکثر برسانید. به عنوان مثال، به عنوان یک فروشنده، کانال خود را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، هنگامی که محصولات خود را از طریق پلتفرم آنها می فروشید، آنها شما را به صورت خودکار به کمپین های تبلیغاتی گوگل خود اضافه می کنند تا حتی بیشتر در معرض دید قرار گیرند.
یکی دیگر از ویژگی های مفید این است که در پلتفرم های اجتماعی اصلی که شامل استوری اینستاگرام، فیس بوک و توییتر می شود، قابل اشتراک گذاری و پخش است. این بدان معنی است که مخاطبان هدف شما می توانند از طریق پلتفرم رسانه اجتماعی مورد علاقه خود خرید کنند.
ویژگی های کلیدی عبارتند از:
- چت بلادرنگ
- بازیکن فراگیر
- برچسب های حمل و نقل پیش پرداخت با اعلان های حمل و نقل خودکار
- ادغام با Shopify
- قیمت گذاری: به جای اینکه از فروشندگان هزینه ای برای فهرست کردن و فروش محصولات خود دریافت کنند، آنها از قیمت گذاری به ازای فروش استفاده می کنند. نرخ هر کالای فروخته شده 10.25 درصد است.
- Popshop Live
اگر در ایالات متحده مستقر هستید، می توانید Popshop Live را بررسی کنید. برنامه آن در دستگاههای Android و iOS موجود است و شامل داشبورد فروشنده و ابزارهای تولیدکننده بصری است که میتوانید از آن برای پخش زنده Livestream Shopping و اشتراکگذاری نمای موجودی خود به طور همزمان استفاده کنید. این برنامه میتواند از 10000 تا 100000 بیننده همزمان در هر جریان پشتیبانی کند. اگرچه، اگر ترجیح میدهید میزبان چیزی بسیار کوچکتر باشید، این امکان را نیز به شما میدهد که از برنامههای دارای بلیط VIP، نمایشهای خصوصی یا حتی مشاورههای یک به یک میزبانی کنید.
برای کمک به شما برای شروع، آنها همچنین محتوای داخلی را ارائه می دهند. سپس، برای کمک به شما در گردآوری بهترین نمایش و رشد مخاطبان خود، خدمات بازاریابی را نیز شامل می شود.
برای فروش Livestream Shopping در Popshop Live، باید با تکمیل فرم درخواست آنلاین درخواست دهید. به متقاضیان موفق از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.
ویژگی های کلیدی عبارتند از:
- پشتیبانی شبانه روزی
- ادغام با Shopify
- فرآیند پرداخت دو ضربه ای
- آمار فروش و تعامل
- قیمت گذاری: قیمت مناسب در صورت درخواست در دسترس است.
- Channelize
اگر قصد دارید کمتر از پنج رویداد در ماه را برای مخاطبانی که بیش از 50 نفر ندارند میزبانی کنید، حتما Channelize را بررسی کنید. آنها یکی از معدود پلتفرمهای خرید زنده Livestream Shoppingهستند که یک طرح رایگان ارائه میدهند.
همانطور که از نام آن پیداست، میتوانید با استفاده از آن نه تنها برای فروش، بلکه برای آموزش، تعامل و سرگرمی، فعالیتهای مختلفی را به طور همزمان انجام دهید. برای مثال، میتوانید از پلتفرم خرید ویدیویی زنده Livestream Shopping آن در وبسایت برند خود یا در برنامه آن برای باز کردن قفل فروش زنده استفاده کنید تا تجربه خرید شخصیتری ایجاد کنید. به لطف کیتهای رابط کاربری آن، میتوانید رابط کاربری را طوری سفارشی کنید که دقیقاً با نام تجاری خود مطابقت داشته باشد و به شما کمک کند تا تجربه شخصیتر ایجاد کنید.
ویژگی های کلیدی عبارتند از:
- تجزیه و تحلیل
- ادغام های از پیش ساخته شده برای تعدادی از پلتفرم های محبوب تجارت الکترونیک مانند Shopify، WooCommerce و Magento
- در نمایشگاه، افزودن به سبد خرید برای محصولات تبلیغاتی
- قیمت گذاری: قیمت از 49 دلار در ماه شروع می شود.
- اسمارتزر
Smartzer یکی از برترین پلتفرمهای خرید زنده Livestream Shopping ویدیوی تعاملی است. با استفاده از آن، میتوانید به مشتریان خود کمک کنید تا محصولات شما را راحتتر کشف کنند و از ویژگی افزودن به سبد خرید فوری برای ارائه یک تجربه خرید بینظیر استفاده کنند. همچنین یک ویژگی تکرار مفید را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد پخش پخش زنده قابل خرید را در وب سایت خود نگه دارید تا به درآمد اضافی کمک کنید.
این توسط برندهای بین المللی مانند جو مالون، مینی و آدیداس استفاده می شود و طبق وب سایت آنها، نرخ تعامل بیننده 55٪ و نرخ کلیک (CTR) 25٪ است. به عنوان مثال، آدیداس از آن برای ساخت یک فیلم کمپین قابل خرید استفاده کرد. به این ترتیب، مخاطبان آنها میتوانند روی ظاهر ویدیو کلیک کنند تا اطلاعات اضافی محصول را با لینک مستقیم برای خرید دریافت کنند.
ویژگی های کلیدی عبارتند از:
- نظرات و لایک های لحظه ای
- داده های دقیق عملکرد ویدیو
- ادغام کاتالوگ
- ادغام با Shopify، Magento، BigCommerce، WooCommerce و Salesforce
- قیمت گذاری: اشتراک آنها بر اساس ویژگی های محصول، سطوح استفاده و ادغام است. برای یک نقل قول، باید مستقیماً با آنها تماس بگیرید.
- Confer With
Confer With توسط تیمی از متخصصان در تجارت الکترونیک، خرده فروشی، توسعه نرم افزار و بازاریابی ایجاد شده است. هدف آنها ساده است – تغییر گفتگوی دیجیتال. بنابراین، آنها قصد دارند کاری بیشتر از ایجاد کانالی برای افزایش (بیشتر) فروش Livestream Shopping انجام دهند. در عوض، ابزار آنها همچنین میخواهد به برندها کمک کند تا در زمان واقعی به مخاطبان خود در مورد تصمیمات خریدشان اطمینان دهند. به عنوان مثال، می توانید از آن برای پیوند دادن یک مشتری با ارزش بالا با یکی از نمایندگان خود یا سازماندهی یک قرار مجازی استفاده کنید.
به عنوان مثال، زمانی که Snug، یک شرکت مبل در جعبه، برای کمک به آنها برای تبدیل آنلاین به آنها مراجعه کرد، آنها توانستند نرخ تبدیل خود را 30 برابر افزایش دهند. علاوه بر این، با استفاده از Confer With، آنها همچنین شاهد افزایش 40 درصدی در میانگین ارزش سفارش بودند.
- کلارنا
شاید قبلاً با Klarna به عنوان یکی از بهترین ابزارهای پرداخت برای مشاغل تجارت الکترونیک آشنا باشید . آنها علاوه بر ارائه گزینه های پرداخت انعطاف پذیر، یک پلت فرم خرید مجازی Livestream Shopping نیز دارند که می توانید از آن برای ایجاد یک سفر سفارشی برای خریداران آنلاین استفاده کنید. برای مثال، میتوانید از آن برای ارتباط خریداران آنلاین با کارشناسان فروشگاه از طریق تماس ویدیویی استفاده کنید. همچنین، میتوانید از آن برای ایجاد محتوای قابل خرید با کمک ویدیوی از پیش ضبطشده استفاده کنید.
- Streams.live
Streams.live که مورد اعتماد کسبوکارهایی مانند سامسونگ است، به برندها کمک میکند تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند، یک جامعه زنده را رشد دهند و محصولات خود را به روشی سرگرمکننده و جذاب بفروشند. از فوتون استفاده میکند، فناوری ویدیوی بلادرنگ آنها که تضمین میکند پردازش و توزیع ویدیو میتواند فوراً انجام شود. Livestream Shopping
شما همچنین دستیار هوش مصنوعی خود را دریافت خواهید کرد که با محبت به آن Live Brain لقب داده شده است. Live Brain با انجام بسیاری از کارهای تکراری از طرف شما به شما کمک می کند تا از فروش زنده (Livestream Shopping)بیشتر مراقبت کنید.
مشابه Channelize، یک طرح اولیه رایگان نیز ارائه می دهد. با این طرح می توانید تا 50 مهمان همزمان در هر کانال را میزبانی کنید. برای توانایی میزبانی از مهمانان بیشتر و ادغام خرید زنده (Livestream Shopping)در وب سایت خود، باید برای یکی از برنامه های پولی آن ثبت نام کنید. قیمت از 299 دلار در ماه شروع می شود.
گفته می شود، اگر به طور خاص به دنبال یک برنامه هستید، به خاطر داشته باشید که در حال حاضر فقط برای دستگاه های iOS در دسترس است.
- ویسبی
Whisbi با دفاتری در اسپانیا و ایالات متحده توسط تعدادی از برندهای پیشرو در سراسر جهان استفاده می شود و لیست مشتریان چشمگیر آنها شامل هیوندای، کیا، فورد و مزدا است. طبق وب سایت آنها، مشتریان آنها از افزایش فروش پنج برابری و افزایش 30 درصدی نرخ تبدیل آنلاین برخوردار بوده اند.
برخلاف بسیاری از ابزارهای ذکر شده در لیست ما، Whisbi بیشتر بر فروش یک به یک تمرکز دارد. بنابراین، اگر رویکرد گفتگو محور را ترجیح می دهید، این می تواند مناسب باشد.